NADY DA BESA ;P


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting

aisyhh...

hey hey hey... asslamualaikum la =.='

ni aku story kat korg ni... khas for 3 Bestari la *bangge la sket walaupun ta sesuai :)
yang aku kat cni ok je and RINDU gler kat korang :)

korg sume ok ke?? mesti suke kn leh balek awl?? cni balek kul 2..
nk 'kesian' kat aku?? ta kesah .... bak kate SAIYIDAH AISYAH 'aku budak rajen.. nak belajar je'
*walaupun hati kecil nk ckp eishh tanak aku duk lelame dalam kelas :) booooringgggg!! hehe..

ta ske jadi anak cikgu walaupun bleyh berlagak... babnye aku sentiase ditarget oleh cikgu2 kt sini...

k ar.. aku pun nk sambung wat keje lepas blogwalking selama 15 minit :)

assalamualaikum take care

1 comment:

  1. bangge seyh...
    hahahaha ^_^

    bgos2
    blajar lah btol2
    sampai botak kpale
    hahaha ^_^
    jgn marah, nnt kne jual...

    ReplyDelete