NADY DA BESA ;P


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting

tajuk ta de berkaitan

assalamualaikum,,

*waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! belog la... *manget (almaklum la lame ta tgk internet)
serius rindu sama belog ini...

*korang!! mesti korang dah lupe aku kan? kan? kan?
huhuhu... sedeyh gler... :'( whatever..

*wow result aku down 1A 4B 3C bnyknye huruf..
math+english+sc+geo+bm aku down
kh+pai jer yang menaiki... ergh!! :@

*kehidupan aku kat sini makin baek la.. aku ade kwan, umah baru and mcm2 lagi..
aku syg tempat kelahiran aku ni :) tp ..aku ta de num tel :(

what ever la..

skrg aku bizi gler ngan folio sej+geo+kh...
folio sejarah - majlis daerah
folio geografi - pencemaran
folio k.hidup - cm biase KAYU

-end-

2 comments:

  1. oit, slumber kte org lpe dye...
    org punyelah windu kat dye
    smpai nanges2 (gimik jer ni ^_^)

    huhuhu...
    sian org kat sni tau
    sampai aty you
    mencik lah camni!

    hahaha... ^_^
    over lah plak

    k lah troskn usaha blajar
    miss you a lot

    love you <3
    cayang kamu <3
    uhibbukifllah <3
    wo ai ni <3
    saranghae <3
    aishiteru <3

    ReplyDelete