NADY DA BESA ;P


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting

sebulan

assalamualaikum,,

--> korg rindu aku x?? haha.. perasan kowt nadyrah ni
yeye,, aku tau aku perasan.. but thats me..

---> ok.. slame sbulan x gne internet,,
aku just mkn,minum,tdo,jage adek,tgk tv.. *bosan gler
then parents aku dr kuala lumpur, dtg membawa lori yg SGT BESAR!!
penuh ngan brg2 keperluan.. aq da offically pinda*sedih
saiyidah & farisha & nurin & afiqah & hanani & hanum = KORG jgn RINDU aku eh.. :) ahakz
dalilah & aizati = jgn RINDU aku jgk eh.. :)

ILYSM

--> OH TIDAK! cm ne la aku nk ckp kelantan. ?? susah2
kt asrama ade la praktis nan afiqah.. smpai tergelak2 nk praktis bahase kelate

--->omwork yg aqilah kasi xsmpat nk uat,, dah kne antar =.='ces!!

---> lagi 2 ary aku akan skola,, fail peribadi aku kt mane?? xdaftar agy!!! aq nk skolah,, xnk duk umah sorg2,,

-----> bnyk la pulak aku membebel,, biase la sebulan x tgk internet :)

SAIYIDAH ko call aku stiap ari tau,, rindu bangat nk dgr gosip kt kelas..

ok la bateri lappy dah nk abih,, bbye..

assalamualaikum. SELAMAT TAHUN BARU n 3AMANAH 2011 wt yg TER-BAEK.!

1 comment:

  1. weih..kao nak pindah kelantan eh ?
    kecek kelate la kao lpas nih..
    emm..gud luck aww kt sne..
    wink* ^_~

    ReplyDelete