NADY DA BESA ;P


Usagi Sailor Moon - Pen Handwriting

sekolah baru

assalamualaikum.. sekarang aku nak cite pasal sekolah baru aku ni ... *sorry baru nak citer ;)

aku belajar kat kelas 3 ABU BAKAR... dalam kelas ni ade 35 org bdk2.. aku paling ta suke bile cikgu sebut pasal buku teks.. ergghh (!) stress gler..

sekolah ni ade 4 rumah sukan iaitu :-

INTAN -kuning
DELIMA - merah
NILAM - biru
ZAMRUD - hijau

name 'intan' terlampau cute .. n aku adelah rumah sukan INTAN *sesuai sangat ngan aku yg cute ni.. ahakz*perasan jap...

tahun ni start sekolah je OMWORK terus SERBU ke tempat aku nk rileks2.. menyibuk je OMWORK ni...

SAIYIDAH, FARISHA, AFIQAH, NURIN, AIZATI, DALILAH, HANANI, N HANUM =sorry kalau aku ta balas sms or angkat fon.. aku dah BERAZAM untuk tahun 2011 ni aku nk belajar sungguh2... INSYA-ALLAH..


kat kelas aku ni, aku nak tergelak bile terdengar ade budak ckp kat kawan die = ta nak aku tegur die,, nampak garang... kih2.. aku ni bukan garang tapi ta tau cam ne nk berinteraksi ngan korg.. SORRY sgt2 kalau korg rase aku SOMBONG ;)

*kalau korg dah kenal aku .. mesti korg fikir aku ni *baek .. hihihi -->bukan nak perasan tapi KENYATAAN c:

dah la aku dah penat edit2 n posting post yg satu ni... assalamualaikum

p/s : luper nk ckp kat skolah ni aku dah jadi budak baek n pendiam :)

1 comment:

  1. Assalamualaikum...
    lme xdengar citer...
    arini baru tau citer...
    cantik blog ko ^__^

    part yg comel tuh...
    aku rse pengaruh hanum ko dah bwk
    gi sne
    hahaha....

    owh lpe nk ckp....
    trime kachi bab wish aku
    aku xde kedit nk balas
    hehehe...sori..

    bgos lah ko nk blajar btol2
    hehehe.. bangge nme aku ade ^_^

    bab ko garang tuh
    mmg xbleh blah seyh...
    klakar aku bce
    nkmpk nyer pengaruh aku
    ko bwk gi sne gak eh
    hahaha... ^_^

    k lah pnat coment pepnjg
    take care...
    good luck n
    luv you!!
    Wa'salam

    ReplyDelete